Tenntrådsarmband

Jag har alltid tyckt att dessa armband är fina men har aldrig tagit mig för att köpa ett. Det kanske jag inte behöver heller, för jag har hittat flertalet sidor på nätet som säljer materialsatser. Mitt enda skäl till varför jag tvekar inför att klicka på "Beställ"-knappen är att jag inte kan vara säker på att mitt hemgjorda armband blir lika fint som dem som är tillverkade av proffsen. Å andra sidan måste man pröva för att veta, eller hur?

Gör ett armband och ge bort i julklapp. Eller gör ett åt dig själv. Jag tror att man värderar armbandet högre om man gör det själv: själva pysslandet, den tid man investerar i arbetet, kan göra att man uppskattar armbandet mer. När armbandet är klart visar jag det här!
 
AgnetasAllehanda, Slöjdmaterial och Luletråden har materialsatser till försäljning. Priserna för själva materialsatsen varierar något men hos vissa ingår beskrivningar och andra tar mer i expeditionsavgift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0