Kul från Panduro

När jag gick förbi Panduros skyltfönster på Kungsgatan i Stockholm här om dagen blev jag inspirerad att börja pyssla med juldekorationer. I fönstret presenterades nämligen materialsatser av olika slag - främst tomtar om jag inte minns fel och en och annan julsvamp, som jag tycker passar alldeles ypperligt att hänga i granen.

Att själv göra julpynt är en jätterolig aktivitet för dig och hela familjen eller andra nära och kära. Avstressande också. För ett par år sedan köpte vi material till små tomtegummor från just Panduro. Det hela resulterade i ett femtiotal små gummor med långa gula flätor och blommiga kjolar. Sedan dess har de en given plats i granen varje år.

Vad jag ville berätta var helt enkelt att Panduro har något att erbjuda de flesta som är ute efter att pyssla och skapa inte alltför avancerade hemgjorda dekorationer till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0